N Day :)

Today is a N day to me :)
Hope everyone had a N day too :)
Yesterday Bersih day :)
Of course, I support Bersih juga x)


See ? xDD
HaHaHa x)


I let Hui Ee think something
If she thinked
I'm going to hit my head in the wall tomorrow school ==
Hope she dunno what am I writting xDD
为什么没讲话 .. 我x跟x讲x :P 每x你xx,我们x没xx ): 只x你xx"
Dunno what I writting right ? XDD
Buahahahahahaha ... x)


突然想说 ...
有你们真好 :)
没有你们
我没有欢乐 .. xD
年尾云顶旅游象征着我们2年的感情 :DD
期待那天的到来 :)


生活上添加了他们 :)
我最爱他们 :)
可是没有他们
我不会跑去死啦 ==
我没有那么愚蠢 .. :P
猜猜是谁? :)






他们啦 :DDD
不懂为什么我看到别人喜欢他们
我会不爽 ==
奇怪 ==
没关系啦 :)
我喜欢就好 :DD
我对你们的爱大过一切 XD
是时候要关机了 .. :)

祝大家有个美好的晚上 :D